Utställningsbilderna

Helgen bara flög förbi och nu har första dagen på veckan redan gått!
Tog det lugnt med min finaste denna helg, urhärligt för behövde verkligen det. Veckan har varit väldigt jobbig och trodde aldrig att den skulle ta slut! Så när fredagen äntligen kom så var det skönt att pusta ut.

Ställde ut bilderna på biblioteket här i Karlstad i fredags då och det var kul! Synd att det var kass belysning och bilderna såg så mörka ut, men som tur är ska bilderna få hänga där i 2 veckor till. Så de hinner få synas en del i dagsljus och det är bra. :) Det var ju "Kulturnatten" så det var mycket som hände, det var skoj att det fanns annat att göra också än att bara stå stel vid sina bilder, haha.

Denna veckan kommer bli lugn. Hade sovmorgon till 12 idag och imorgon börjar jag inte föräns 13. :) Eftersom vi jobbat så många timmar på bilden så gav oss lärarna lite komp-ledigt, snällt!
Hade min första individuelltval lektion idag, och jag bytte ju till Psykologi A. Missat 2 lektioner så är lite efter men som tur är så var läraren så snäll och berättade/visade hur jag ska komma ikapp. Men den kursen verkar bra och rolig, får hoppas på att jag kommer fortsätta att tycka så!

Efter skolan så handlade jag, mitt kylskåp var nästan helt tomt, haha. Men knappt varit här på sistone... Sedan har jag passat på att tvätta, inte gjort det sedan jag kom hem från turkland. Funderar nu på att skura golvet och dammsuga, inte städat på riktigt sedan skolan börjat och det behövs ju... Får se om jag har ork till det senare!
Nu ska jag diska efter middagen och hämta min tvätt, och njuta av att kunna vara vaken läääänge, för jag är ju en jäkla nattuggla! Weeho.





Bilderna som jag ställde ut!
För er som missat skulle man få en liten känsla av magi, som temat var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0