Trötter

Sov hos min goding igår, därför inget bloggande. Men jag fick allt gjort viktiga saker hos honom ändå, lyckades slänga ihop 2 plåtar med stora chocolate chip cookies! På tisdagar så ska man bjuda klassen på fika, och denna gången var det min tur. Trots att jag aldrig bakat kakorna förut så gick det bra, slänger upp receptet här nästa gång jag bakar dom. :) lär bli snart!

Idag hade vi lång dag, slutade tjugo i fem. Hade aldrig klarat gå så länge om vi inte hade haft så slappa lektioner! Vi har bild o form från halv åtta till tre och sedan lite svenska/engelska efter det så det är helt okej. Idag på bild o formen så jobbade vi bara med keramik, för att vi fått en ny vattenkokare och ska nu göra egna koppar. :) Det var kul, min kopp såg ut som en gris! Lite stor bara, men det får gå.

När jag kom hem från skolan så stupade jag ned i sängen direkt, andra gången på dessa två dagar jag fått en sådan jävla huvudvärk! Igår fick jag det också, börjar sådär jättesmått så man tror att det ska gå över, men det blir bara mer & mer smärta tills man mår illa. Och idag fick jag det också! Skumt, eftersom jag sett till att dricka mycket idag... Hoppas inte mina migränanfall kommer tillbaka, led ju utav det på lågstadiet


Inte orkat ta några bilder idag så det får bli en på Jeanette & Emma, från våra lilla fotodag i torsdags!

Nu ska jag sluta mala på här och göra något vettigt istället. Är jättehungrig nu så jag får ställa mej vid spisen, så jag orkar sitta uppe med en rätt så stor psykologi uppgift som ska vara inlämnad imorgon. Lite matte borde jag också göra,  om jag verkligen orkar... Det återstår att se. ;) Tur att jag har lång sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0