Längtar

Sitter i lägenheten nu och lyssnar på musik. Packat upp min gigantiska matpåse jag fick av min fina mamma (tack, du är otrolig), och smuttar på en kopp te. Riktigt gött att bara ta det lugnt, eftersom det inte varit någon lugn stund på hela helgen. Men känner mej duktig som orkade med detta efter dessa jobbiga veckor. Men nu ser jag framåt, känner på mej att denna veckan kommer bli bättre! Imorgon får jag äntligen träffa min sötis, saknat honom så♥

Fick ett intressant samtal idag, vet inte riktigt hur jag ska göra. Vad det gäller kan jag inte säga än, men jag hoppas jag får som jag vill - och behöver!

Nu blir det att plugga ikapp lite i psykologin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0