Höstsol















Idag så satte digitalt skapande/foto A igång på riktigt. Skönt! Har väntat på det länge och det var så roligt. Känt att jag haft brist på idéer och inspiration, men efter en bra genomgång så kom man på rätt spår igen kände jag. Att komma ihåg dom små detaljer som lätt glöms bort, men ändå betyder så mycket. Så ovanstående bilder är några av dom bästa som togs idag! Temat var "höstsol", som skulle symbolisera hösten, men även att man går mot slutet. Fixade bilderna i lite varmare + kallare toner, då hösten är mysig och varm, men samtidigt kall eftersom vi går mot mörkare tider (tyvärr :( ). Men är gôôôr nöjd med bilderna, Jeanette och Emma passar så bra ihop eftersom de kompletterar varandra så bra. :)

Efter skolan så följde jag med Rebecka till stan och hjälpte henne att leta presenter till sin pojkvän. Ingen lätt match, haha! Senare mötte jag upp Kattis & Emma en stund och hängde med dom. Gött att bara umgås och snacka om allt och inget med mina favoritgossisar!

Ska hem denna helgen och bara jobba. Det är behövligt och känner att jag kommer klara av det efter en sådan skön och lat vecka. Lite trist att helgen bara går åt för jobb, för jag kommer inte kunna sova ut... Börjar ju 06:00 och måste stiga upp vid 05:00, men som tur är har jag lång sovmorgon på måndagarna jag kommer få bruk för!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Duktig du! :D

2011-09-24 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0