Uppfräschande

Bloggen behövde ett lyft kände jag, haft samma design sedan i våras. Så det var dags för något nytt nu kände jag. :) Började lite på headern igår, och märkte att den blev rätt bra, trots att jag bara lekte. Så jag fortsatte klart idag och resultatet blev såhär! :D

Rätt nöjd, ser lite höstigare ut. Tänkte att jag ska byta ut min design varenda årstid, så färgtemat går i samma toner. Varma toner på sommaren, kalla på vintern, etc.
Håller mej nog kvar till samma "tema", eftersom jag gillar det så mycket. :)


Imorgon får jag träffa Kattis och dom andra jag inte sett på jättelänge, ska bli så kul! :D

Och ni som bett mej göra en design åt er, förlåt att jag drygat ut på det men jag har verkligen haft fullt upp. Ni kanske undrar hur jag då hinner göra en design åt mej själv, men det är mycket lättare att göra en åt sej själv än åt någon annan. För man vet ju alltid hur man själv vill ha det. Men ah, håll ut till höstlovet! Då ska jag dra igång. Ni får skriva till mej på facebook (ni som har mej där) och påminna mej, haha. Minns inte alla...

Om designen inte syns, uppdatera sidan!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Gud vad fint det blev!! :)) Och vad långt hår du har fått!? Blev lite avis när jag såg bilden på dig och kattis..du har verkligen jätte fint hår Nadia! :)) <3

2011-10-08 @ 11:19:10
Postat av: Nadia

Sv Miriam: Tack så mycket! :D Hahah, du behöver inte vara avis. :p har löshår bara, men kan snart sluta med det eftersom jag fått mitt egna hår att växa en bit nu. :) men tack ändå! :D <3

2011-10-08 @ 14:16:11
URL: http://monroeville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0