Sliten

Mycket man har hunnit med idag! Det känns bra. :)
Nu så ska jag laga mej lite mat, sedan börja läsa i en bok som ska vara utläst på torsdag. Vet inte hur jag ska hinna, boken är på engelska och tråkig. Usch!

Har även hunnit fota idag, gick jättebra och får tacka Albin som hjälpte mig! Var jättekul att få träffa honom igen. Just det ja, när jag, Kathrine & Albin skulle åka upp hit så lät jag min cykel stå kvar på stan men fick lite dåligt samvete, så passade på att cykla med den upp hit när jag följt med Albin ner på stan igen. Fyfan vad jobbigt det var, föredrar att bli skjutsad, inte cykla själv.. Och det märks, hehe.



Bilderna som togs idag lägger jag upp när de är klara. Hoppas på imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0