Mitt nyår

Här en kategori i bloggen som heter flashback.
Här kommer jag ladda upp bilder och skriva om saker som hänt, som gett mej goda minnen. :)

Först ut är mitt nyår!



Jag, Kathrine & Emma firade nyår hos Charlotte. Jag och Kathrine hade egentligen andra planer, men vi bestämde i sista sekund att åka till Töcksfors och invänta nyåret med våra favoriter. :)


Första gången jag höll i en chinchilla! Haha.








Norskarna sköt raketer som bara den.



Det var en riktigt härlig kväll som bestod av skratt, massa mas i snön och mys i grillstugan. Detta nyår blev inte som jag tänkte, men jag klagar inte! Skönt att fira hemma i lugna Töcksfors och se ut som en riktigt bonde (höhö).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0