Lång dag!

Idag har jag verkligen haft det fullt upp!
Skola, fota, jackletande, jobb, disk, plugg..

Fotade mycket på skolan och på stan idag, bilderna kommer läggas upp när dom är redigerade, vilket jag tror blir imorgon om jag har tid till det. :) Innan jag började jobba idag så gick jag på stan med Rebecka, det blev en ny töjning. Märkte även då att min jacka jag har nu är för tok för varm, så jag mötte upp Emma & Kathrine och då började jakten på en ny jacka. Hittade faktiskt en!

Sedan blev det att jobba med Emma & Malin. Vi tog det mest lugnt idag, sätter igång på torsdag då jag jobbar igen. Imorgon är jag ledig från jobbet, har planerat min dag framför datorn med redigering av bilder och sedan plugga på ett prov i engelska som vi ska ha på torsdag. Och såklart vara mer aktiv här!

Nu ska jag öva på mina spanska glosor, sedan finslipa novellen.




Redigerade ihop några bilder som togs imorse lite snabbt, mer kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jättesnygg blogg <3

2011-03-23 @ 06:50:11
URL: http://hefashionicon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0