Geiranger

Hösten 2009 så stack jag och familjen upp till Geiranger på en liten "semester". Kommer aldrig glömma när vi körde på dessa små okända vägar och kunde se hur naturen sakta men säkert förändrades. Man fick se otroligt höga berg och klippor, vattenfall, ja det var helt otroligt! Man tappade verkligen andan av den vackra naturen.

Hade min kamera med mig så här kommer de bilder som jag blev som mest nöjd med under resan!

















Vet att alla bilder har olika redigeringar (som ramar, vattenstämplar, osv) och det är för att jag redigerade vissa bilder idag, och vissa för 1 ½ år sedan. Och de gamla orkade jag inte göra om, de duger som de är.

Nu ska jag duscha och sedan hoppa i säng. En ordentlig sovmorgon väntar för jag är ledig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Madeleinee

Sjukt fina bilder! :)

2011-03-29 @ 18:14:51
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/
Postat av: Miriam

Dina bilder är fantastiska Nadia! Tycker vi ska träffas snart å fota tillsammans som vi gjorde en gång för länge sen! Saknar det! puss :*

2011-04-03 @ 12:34:08
URL: http://miriamfmosling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0