Viva la vida

Haft en jättehärlig kväll hos Rosie med JB och sedan hennes kompis!

Det var meningen att vi skulle sätta lite gitarrackord till en låt Rosie gjort, men det slutade med att vi spelade in när jag sjöng! Aldrig gjort det förr så det var kul, Rosie hade en egen liten studio hemma. :) Sjöng i 2 olika stämmor, Rosie spelade fiol och la även till piano. Det blev fint!
Lärde även Rosie låten och hon har övat in en tredje stämma nu, så det blir säkert lite mer inspelningar imorgon. :) Vi kommer vara ett gäng hemma hos henne då, Johnny kommer bland annat och hans son. Ska bli kul, kan räkna med att det blir massor utav sång och musik eftersom vi alla är musikaliska av oss.
Fick med mej en cd hem med det vi hann göra idag, men nej.. Kommer nog inte lägga upp något här. Tror bara min familj kommer få höra, knappt det! Är jätte osäker när det gäller min röst, har lärt mej själv i min ensamhet, det var bara ett stort steg idag att låta JB & Rosie höra detta, även spela in det. Men det blev ett fint minne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0