Dundee

Är framme helskinnad och välbehållen i Skottland!
Flygresan gick jättebra, även fast det var första gången jag flög själv. Resan tog ca 1,5 timmar och det gick väldigt snabbt och smidigt. Ni anar inte hur glad man blev när man flygit igenom det otroligt tjocka molntäcket och man mötte solen och himlen var alldeles klarblå. Man glömmer bort att solen alltid finns där, och att himlen alltid är blå när det enda man ser nere från marken är tjocka och gråa moln..

Men i alla fall, berättar mer om hur jag bor och vad jag gör imorgon. Är väldigt trött så måste se till att jag är utvilad ordentlig inför morgondagen för att göra ett så bra intryck som möjligt.
Såklart ska jag förklara vad jag gjort dom senaste månaderna jag inte bloggat och vad som hänt, osv.


Tog lite bilder med mobilen, systemkameran har fått vila idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0