Colours and bubbles

Varit uppe i tid idag och lekt med barnen!
Jag jobbar ju som au pair, vilket innebär att jag bor hos en familj och tar hand om deras barn. Denna familj håller på att renovera sitt hus och då behöver de någon som ser till att ingen stör dom och håller barnen sysselsatta, och det är det jag gör. :)
Förutom att passa barn så kommer jag få upptäcka Skottland, vilket ska bli spännande! Hört att det ska vara någon festival i Edingburgh bl.a. Dessutom har jag har gått runt och fotat i området hela förmiddagen och det är så otroligt vackert här.
Här är lite bilder på barnen och vad vi gjort hittills idag.
Detta är Manuel, snart 3 år. Han är så söt...!


Vi målade på en kartong som blev över, pojkarna leker rymdskepp med den.


Detta är Martim, 5 år.
Han mötte mej med sin pappa på flygplatsen, och höll upp en skylt med mitt namn på som han gjort själv. Så gullig! Just nu tittar jag på film med honom eftersom minstingen sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0