Andra ring

Är tillbaka nu, hoppas jag.
Men kan verkligen säga att jag tagit vara på mitt sommarlov, första gången i mitt liv. Det har gått så snabbt, kan inte fatta att "hösten" är här nu och pluggandet drar igång igen!

Men men, idag började det då. Samling i aulan som ifjol, där vi fick information och blev uppropade osv. Mestadels av dagen så satt vi i 3ans bildklassrum och fick viktiga papper och information. Vi har även börjat planera nollningen inför årets 1or, haha ska bli så kul! Imorgon finns det inga gränser! ;)
Kommer ha introdagar, som det heter, tills onsdag. Sedan drar det igång på riktigt. Är inte så pepp men det kommer väl! Har så mycket som stått ivägen och tänkt på annat antar jag.
Men vi slutade vid 2 tiden och då träffade jag mina saknade flickor Emma & Kathrine! Det blev en fika, samt en tur på stan på jakt efter block, kalendrar och pennor. Hittade det jag behövde, tillslut! Fick bli lite smink och telefonkort på det. Kathrine drog efter en stund, så jag hängde med Emma en stund för vi båda hatar att sitta och dryga ensamna i våra lägenheter. Men men, drog hem när kvällen kom och blev sittandes här. Fan, jag som skulle göra så mycket... MEN får väl skjuta på det en dag till! Haha.
Får hoppa in i duschen nu innan det blir för sent, börjar ju nio och att gå upp så tidigt är ju fan ett helvete.
Jädrar vad förbannad jag blir på jävla blogg.se som krånglar med radbytningar, osv! Ser ju helt stört ut när jag skriver, ska klaga lite nu på det. USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0