Thinking of you

För att få tillbaka min inspiration har jag tänkt att börja fota låttexter.
Vad menar jag med det då?

Tar ut meningar, kanske en hel vers, refräng, ja någon rad ur en låttext helt enkelt och fotar min "tolkning" utav det. Gjorde det mycket förr när jag var mindre, så ska nog ge det en chans till.


Katy Perry - Thinking of you
Inget fan av henne eller hennes låtar, men denna rad dök bara upp i mitt huvud för någon vecka sen. Resultatet är denna bilden, är nöjd!

Bilderna har ingenting med hur jag mår, eller om det hänt något, ifall någon skulle få för sej det. Jag bara fotar på och mitt humör/mina känslor syns inte i det jag fotar eller håller på med. Just so you know.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0