Räddning på posten

Nyss kommit hem ifrån en tur på stan med Kathrine & Emma.
Vi köpte det vi behövde inför helgen och så, nu är det mesta fixat!

Kathrine fick ett spontant ryck och köpte hårfärg, så ni kan säkert lista ut vad jag ska pyssla med senare. :) Lägger upp bilder senare på hur detta blir, hoppas det blir bra! Färgen hon köpte är gryyyym.

Låg ett litet paket till mej i brevlådan som min mamma skickat. Det var mina ringar jag glömde när jag var hemma denna helgen och sedan skickade hon med lite järntabletter! Tack mammi! <3
Gått utan järntabletter nu ett tag och det märks verkligen när man slutat gå på dom. Blir överdrivet trött, det är helt sjukt. Men nu så har jag ett litet lager här så det ska bli skönt att bli pigg igen. Dom är fruktansvärt bra, Duroferon heter dom jag äter. Rekommenderas till dom som har järnbrist som jag, eller är allmänt trötta hela tiden!


pallade inte löshår idag, heheheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0