...

Inte bloggat på ett tag nu...
Men idag så tänkte jag ta mej själv i kragen och sätta igång igen, men har hänt en del idag som gör att det kommer nog dröja en stund till.

Dagen började bra i alla fall, ett tandläkarbesök i Årjäng med Kathrine och efter det åka till Julie som vi inte träffat ordentligt på en väldigt lång tid. Träffade henne för att fota henne och hennes hästar, det gick bra och kollade nyss igenom alla bilder som blev bättre än vad jag trott.

När vi var klara så åkte jag och Kathrine hem till mej och väntade på att Emma skulle komma. Jättekul att se henne också, och vi hade det kul som vi alltid brukar ha när vi är med varandra.
Men ja i alla fall, min kväll slutade inte så bra och jag har ont i hela kroppen. Jag är förvirrad och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Kan inte röra mej heller.
Det har hänt för mycket idag, när man trodde att det var som värst blev det värre. Tänker inte berätta vad som hänt men är redan tillräckligt personlig.

Satsar nu på att fixa bilderna som togs idag, sedan fixa klart bilderna jag tog med min brorsa förra helgen. Hoppas jag snart är på fötter igen, men det tror jag!
Anledningen till att jag inte orkat blogga innan är att jag började mitt lov genom att vara med mina vänner och min familj, bara ta det lugnt med dom. Lagt bloggen/fotandet lite till sidan för det behövde jag efter sista veckan i skolan som var pest.

Nu vet ni, men vi syns snart igen.



Kommentarer
Postat av: Malin

Heej Nadia! Usch låter ju inte så kul, va tråkigt "/ Men känn ingen press och du tror att jag tjatar med dig över bloggdesignet, bara det att jag reser utomlands om två veckor och skulle vara jätteglad om den var klar innan dess. Hoppas du kommer på fötterna igen! Massa kramar <3

2011-04-27 @ 10:14:02
Postat av: rutig tröja

hehu min röv i bakgrunden .. majs :*

2011-04-27 @ 18:53:47
Postat av: My

Vacker!

2011-05-11 @ 21:12:34
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Emilie Desiree

Åh vad du är fin Nadia! & jag älskar verkligen din blogg <3

2011-05-20 @ 16:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0