söka?

borde jag? borde jag inte?
mamma tycker jag ska söka till idol nästa år, men jag vet inte ... tänk om man blir med då, vad mycket man missar i skolan t.ex? då har man ju börjat på gymnasiet och allting .. det vore ju kul att söka, bara för att ha gjort det. får ju söka nästa år, så ska jag ta chansen? eller risken? :o tänk om man blir med, då kommer ju verkligen allt hända på en gång. men jag vet inte om min sångröst duger. jag vet inte ens själv om jag tycker att jag sjunger bra, behöver nog lite träning i så fall. tur att mathilda finns, finns nog ingen bättre sånglärare här än henne. :) nä, jag ska fundera ett bra tag till innan jag bestämmer mej för om jag ska söka eller inte.  


"dreaming away" ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0