skolan tar över mitt liv!

vilken slappdag denna dagen varit. vaknade sent, men lite tidigare än igår hehe. har inte lust att göra någonting, för jag orkar inget. det låter logiskt, eller hur? *inte* det enda vettiga jag gjort idag är att göra lite på hemkunskapen. några frågor klarade jag själv, men vissa frågor gick inte alls. svaren står ju inte ens i boken, hur lätt är det då? otur har jag också, för mamma är inte hemma så hon kan inte hjälpa mej. hon kommer hem på kvällen, hoppas hon orkar hjälpa mej då. tror hon skulle göra hemkunskapen åt mej om hon fick, sånt där tycker hon är så himla intressant ... men nej, mina läxor och mina betyg.

vi har så himla mycket i skolan nu. kolla bara:



kommer få en jobbig vecka, med massor att göra. usch, ser inte fram emot det! jaja, man får väl tänka att mâten blir som en sorts belöning för allt slit. :)

pusshej,
/ nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0