sämst på att uppdatera!

rubriken säger det mesta. usch, jag har varit dålig på att blogga på sistone, men jag har faktiskt inte vart hemma. kom ju hem igår, och idag hade jag inte tid med att blogga förräns nu. ska skärpa mej och bli bättre. :)

som sagt, kom hem igår. har ju vart ända bort i geiranger, och fyfan va långt det var! mycket längre än vad jag trodde. men det var verkigen värt att åka dit, att sitta i bilen och knuffas med lillebror .. jag har aldrig sett något så vackert! alla berg, dalar, vatten, forsar, ja allt! det var så speciellt, jag är glad att jag följde med. :) och ni kan tänka er hur mycket bilder jag tagit nu? (a) en massa i alla fall, många bra. ska redigera dom imorgon tror jag, eftersom jag installerade ett nytt bildredigerings program idag som är super! förut har det varitjobbigt att göra om bilder och så, men med det nya programmet funkar det prima.

dessutom tänkte jag ändra min blogg design till helgen. :) denna är så simpel, ska försöka göra en ny & fräschare. men det beror om jag får tid till det eller inte, hehe.

nu ska jag sova, klockan är mycket .. *suck*
go'natt!



bild jag redigerat med det nya programmet.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad heter det bildprogramet ? :) Vill ha ett bra på min dator, har massa olika men vet inte vilken som är bäst :S

2009-09-09 @ 16:09:59
URL: http://godisemilia.blogg.se/
Postat av: Kathrine

fixa min snart me? min e sååå ful! ): va e de för bildprogram? :) <33

2009-09-09 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0