ojdå!

haha, trodde att jag skulle uppdatera men det blev inte så. men det är väl sån jag är, tror för mycket. :p
men i senare på fredagskvällen åkte jag, kattis & hennes familj till hennes syrra och fikade. där blev det bestämt att jag skulle följa med till karlstad med dom dagen därpå. så jag var borta hela lördagen och kom hem sent, så orkade inte uppdatera. men det var jättekul i karlstad. :) såg på bio & åt på en mongolisk resturang. älskar mongolisk mat, det är så himla gott! dessutom fick jag 100 kr av rune, han lyckades få i mej bläckfisk. usch, det smakade som brosk! jaja, lättförtjänta pengar i alla fall. ;)

nu ska jag dra och göra klart hemkunskapen som ska in imorgon.
och här kommer lite bilder från lördagen. :)

/ nadia.


kattis med våra popcorn. ;)



inne på den mongoliska resturangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0