nya tag.

sorry! bloggade inte igår, men hade mina skäl. var så trött när jag kom hem, så slockade direkt. och jag sov ända till klockan nio! trodde jag inte skulle klara sova sen, för jag gick ju upp. men jag sov som en stock hela natten. helt sjukt, jag måste varit dödstrött. xD dessutom missade jag idol. :(

idag var det skola såklart. vanliga lektioner till lunch, sen så åkte vi till årjäng och kollade på en teater. topboy hette den, och ärligt talat så sög den. blev bara trött av att sitta och se när dom "misshandlades och "misshandlade". dessutom pratade han jobbigt... och ja, vad handlade pjäsen om? 70% våld, 30% känslor? nej, jag var inte ensam om att inte tycka om den. besviken!

jaja, vi slutade lite tidigare i alla fall. kom hem för en stund sen, inte gjort så mycket. har nästan inga läxor tills imorgon så kan ta det lugnt nästan hela kvällen. :)

börjar få lite ont i huvudet nu, så ska ut och gå lite innan middagen. ♥

pusshej,
/nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0