kattis har hetaste bloggen.

kattis har länge tjatat på mej att fixa hennes blogg. så idag gjorde jag det! :) fixade även en header åt henne jag blev mycket nöjd med.
 ska fixa min egen blogg snart, men det får bli nån gång nästa vecka då jag får tid. har inga bilder att ha på headern, och imorgon ska jag ägna dagen åt att plugga. trist, men sant.

om det är någon som vill få sin blogg fixad, så ställer jag gärna upp! :) men då får man ha lite tålamod, för fixar bloggen när jag har som bäst tid. är så pedantisk av mej, så att fixa en blogg tar flera timmar... tur att det är roligt, haha. ;o



checka kattis blogg!
www.kathriinej.blogg.se
 
pusshej,

/ nadia.


Kommentarer
Postat av: Kathrine

bloggen blev jätte fin, e as nöjd ! tack ! <33333

2009-09-13 @ 08:54:36
URL: http://kathriinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0