early to bed.

skriver ett inlägg om hur dagen varit innan jag lägger mej. :)
varit på skolan, inget speciellt har hänt. hade en massa läxor tills idag, men det gick bra med dom. 
när jag kom hem så åt jag, sen blev jag så himla trött så jag somnade i soffan. kunde ju det i alla fall, för vi har inga läxor tills imorgon. så skönt, har segat mej hela kvällen. (y
nä då, inte segat precis. gick ut och fotade lite snabbt innan idol började. blev nöjd!

nu ska jag vara lite mer social mot kattis, hon var så gullig som ringde mej. ♥
sen ska jag lägga mej, blir nog tidigare än andra kvällar. har verkligen lagt mej sent dom senaste dagarna ..


som moon (japansk artist) säger: "jag får mina idéer från himlen.
hmm, stämmer det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0