blogg torka.

ursäkta för dålig uppdatering. men har noll inspiration nu och får väl hoppas att man kommer på rätt spår igen. är så himla mycket i skolan nu, som gör en super trött. så när man kommer hem så är det knappt så att man orkar plugga. men men, ska försöka bättra mej!

efter skolan så stack jag till centret med kattis. det var jätte mysigt, längesen jag & hon hittade på nått efter skolan. men jag köpte en vanlig svart baströja, söt rosett till håret & fundation. mamma köpte även ansiktskräm till mej som ska bli spännande att prova. :)

om ca 50 minuter blir det dags att mysa sej ner i soffan och kolla på idol! men tills dess ska jag läsa lite i boken utvandrarna. är det bara jag som älskar boken? tycker det är så intressant eftersom min egna släkt imigrerade till USA för ca 100 år sen. och i somras träffade jag lite släkt därifrån. :) även fast boken är så gammaldags är det något speciellt med den.

ha en bra kväll. ♥
/ nadia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara ja som tycker att boken är lite porrig på nått sätt? ^^ <33

2009-09-23 @ 20:24:01
Postat av: Nadia

haha, jag har inte kommit så långt om du tycker de. ;o <33

2009-09-23 @ 21:33:16
URL: http://monroeville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0