09-09-09

japps, idag är det nollnio nollnio nollnio! sådana tal sägs vara "magiska", och ge en tur. vilket jag inte tycker stämmer så bra ... min dag har varit dålig, kan man säga. började först med att jag hade typ inget att ha på mej. det mesta är i tvätten sen vi var i geiranger. så på morgonen fick jag ångest och tog något bara. satte upp håret i en slarvig knut och så hade jag glömt mitt smink i skåpet på skolan. så jag fick låna lite av mamma .. usch, min morgon sög verkligen. men det blev bättre sen på skolan. :) vi har grupparbete på historian, och på egetval så kom vi igång på riktigt. våran plansch vi jobbade mest med blev rikigt fin, är super nöjd. i alla fall något som funkar idag ...
men ett stort minus är alla läxor tills imorgon! förhör på kemin (jag har inte fattat något och ska läsa om allt och hoppas på att man fattar lite mer i alla fall), engelska glosor, so, och spanska. spanskan skulle jag haft idag, men har inte kunnat öva för jag var ju borta hela helgen + måndag. försökte få allt att fastna igår men det gick inte så bra. så ska plugga på det nu innan idol börjar. såg på det igår med, blev lite chockad när man får se peter (kissies bror) spela gitarr & sjunga. inte trodde jag att han kunde spela eller något sånt över huvudtaget. aja, han sög i alla fall.

oitressant inlägg. men just nu så känner jag mej så oinspirerad. kanske blir det bättre när jag ändrat bloggdesign ...

pusshej,
/ nadia.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Svar: Okej, tack för tipset. :)

2009-09-09 @ 22:53:25
URL: http://godisemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0