windmill, windmill ..

hallå allihopa. :D

snart tio dagar sen jag bloggade här senast. ganska länge, men har funderat rätt länge under den tiden.
har kommit fram till att detta blir nog min fotoblogg (har sagt det förut med, men inte vart säker). jag brukar alltid ladda upp mina bilder på bilddagboken, men där försämras kvalitén något fruktansvärt. så vissa bilder som blir extra bra, kommer laddas upp här. och jag kommer skriva lite om varje bild, vad jag gjort med den osv. samt ge er tips!

imorgon kommer kattis till mej, och vi ska fota.
har redan en tanke som hoppas fastnar på bild. ;) när bilden redigerats så laddar jag nog upp den här, så håll ögonen öppna! :)

/ nadia.

gorillaz - feel good inc.

annorlunda låt, men gillar den. förutom dom jävla
jobbiga skratten. -.- men refrängen är bäst. ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: åh ja, det som skrämmer mig mest är nog trappan upp, för när vi var där och fotade lite så säger malin: kolla trappan det är helt mörk där! Jag blev skit skraj då xD

2009-11-01 @ 23:03:34
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0