tillbaka till verkligheten.

sista dagen på sommarlovet idag då. :( visst, längtar gör man ju lite. men bara för att få träffa alla kompisar igen. fick hem en lapp igår, och det stod att 9a skulle vara i 4:ans klassrum. :s vi som alltid varit i 2:an ... men det är väl för att enid har slutat, och vi fått B.O istället för henne. nu kommer troligtvis 4:an bli vårat hemklassrum. usch, jag gillar inte det klassrummet. jaja, jag tror 9:an kommer bli bättre än 8:an. för i 8:an hände ju ingenting nästan, man hade inget att se fram emot nästan. men det har vi ju nu i 9:an. :)

vaknade för en halvtimme sen ungefär, sitter med en kopp te i handen och ska snart fixa mej. ska träffa kattis runt halv tre. :) hoppas emma & charlotte också kommer, har inte sett dom på länge. i alla fall inte charlotte, henne har jag inte träffat på över en månad!

dino började skolan idag, han har börjat 1:an nu. ^^ det går så snabbt, minns när jag började 1:an, och nu är det hans tur ... men hans lärare ingrid (som också varit min lärare), kunde såklart inte komma första skoldagen. vet ni varför? jo, hennes dotter har fått svininfluensan. tror inte det bor någon person nämre oss som har det? hoppas hennes dotter har varit utomlands och fått det, vilket jag tror. ingrid och hennes familj är ofta utomlands och har säkert varit det nu i sommar.

ha en bra dag! ♥

pusshej,
/ nadia.



jag och mina tjejor. ♥


Kommentarer
Postat av: Ronja

snyggingar <3333333333333333

2009-08-20 @ 22:40:02
Postat av: Nadia

heheh, vi tackar. :) <33333

2009-08-25 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0