slut med det goda.

ska dra o lägga mej nu. har pluggat in alla grundämnen i kemin nu så är redo för förhöret imorgon. ;)
första dagen på min "bantning", eller vad jag ska säga. nä, bantning är nog fel ord, men ska gå ner i vikt i alla fall. nu är det på tok för mycket, så nu är det slut med allt godis & dricka. förut kunde jag äta vad som helst utan att gå upp, men så är det inte längre. mamma & jag peppar i alla fall varandra, för hon ska också gå ned. så detta ska vi klara! :) har redan gått bra, jag har hållt mej undan allt och det är jätte svårt. men men, kommer må bättre av det. annars skulle jag inte brytt mej.

go'natt. ♥
/ nadia.


jag och mina naturliga lockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0