sent inlägg.

åhh, har varit så upptagen idag. därför jag sugit på att uppdatera.
skola såklart då, och där hände det en del. mest på hemkunskapen, jag ska aldrig göra köttbullar igen i hela mitt liv! det går bara inte, det borde heta "smulbullar" istället.

och hemskt väder var det också. när vi slutat så lämnade jag min cello på församlingshemmet, för jag orkade inte gå med den till centret. skulle köpa hårförg, present till mamma, osv. påvägen dit blir mitt hår helt hemskt. sen när jag köpt det jag skulle, så gick jag tillbaka till församlingshemmet. det regnade ännu mer då. det = ännu mer hemst hår. sen när jag hämtat cellon, skulle jag ner till centralen och ta bussen till årjäng. vägen dit ner kan ni tänka er hur mitt hår blivit. japp, ännu värre .. x) men jag orkade faktiskt inte bry mej. :o haha.

första orkester övningen idag, och det gick super. :) låtar man förstod sej på, det gillas.

nu ska jag lägga mej, klockan är mycket (igen).
go'natt. ♥

/ nadia.



det första jag får se när jag kliver på skolbussen
 är anders som tuppat av. inte något man ser
varje dag kan jag säga dej! :o




när vi väntar på linjebussen så tar han upp hela
bänken och sover där istället. XD



han ville att jag skulle sitta där, för de va tydligen varmt ...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0