mobilsugen.

är så trött på min mobil. haft den i snart 1 ½ år, och det börjar märkas nu. knapparna funkar dåligt och mobilen har helt enkelt gjort sitt. så funderar på att köpa en ny, men vet inte. vill ha en samsung ultra touch, tänk att köpa den ett tag nu. men hittar den inte i blå. :( jaja, bara att vänta tills den kommer ut i blått också. det har den ju i och för sej, men den blir mycket dyrare då. så jag får helt vänta ett tag till och klara mej med min sugiga mobil jag har nu, haha. XD



Kommentarer
Postat av: Emil

Men den suger ju hårt, har inte ens w-lan ^^ fast du kanske vill ha en mobil med bra kamera. Själv beställde jag en Nokia 5800 Xpressmusic idag ^^ <33

2009-08-29 @ 22:03:54
Postat av: Nadia

gör den inte alls. :o aa, precis. de e de jag e ute efter. ;p kul då, du behövde verkligen en ny mobil. ;) <33

2009-08-30 @ 01:04:44
URL: http://monroeville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0