lugn kväll.

sitter & slappar vid datan, jätte skönt. vi har inga läxor tills imorgon så jag ska bara ta det lugnt. :) det är lugnt här hemma också, för allihopa utom jag, mamma & dino är i mysen.
släkten åker hem på tisdag så dom är ute och tittar på sånt som pappa vill visa. imorgon ska dom till karlstad, på lördag till oslo. så det blir mycket att se för dom. ;) glad att jag slipper följa med, men det hade ju ändå inte gått. är upptagen under hela helgen. x) 

nu ska jag mysa framför tv:n med en kopp te. ♥



dagens outfit. dålig bild,
för den är tagen med
en mobilkamera.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Svar: Tycker sjuorna skulle ha fått dom gula skåpen.. Nu finns det nog inge överskåp kvar eftersom att jag inte var på skolan idag & de i min klass bytte skåp idag. Så nu är nog alla upptagna :(

2009-08-27 @ 19:05:51
URL: http://godisemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0