internet borta (igen).

puh! internet försvann i fredags, och det berodde på att ett telefon-jack (?) hade gått sönder. pga det så försvann internet oxå. ja, det var sjukt konstigt men nu är det fixat. :) har haft väldigt tråkigt den tiden utan internet, finns inte så mycket att göra här annars. så ni kan tänka er hur tråkigt jag hade under helgen ...

jaja, tillbaka till verkligheten.
skolan har kommit igång "på riktigt" nu. eller, nästan i alla fall. idag hände inte så mycket, inte hänt så mycket under hela veckan faktiskt (än i alla fall). men till helgen kommer jag bli upptagen. ska vara med på kattis konfirmation, sen på kvällen ska jag & charlotte sova hos emma tror jag, och fira M.J som fyller 51. ♥ på söndag har mormor bjudit oss till waterside, så vi ska äta där allihop på kvällen. :)

tragiskt nyhet, jag vet inte vad jag ska ta mej till ...
ända sen jag var liten har jag alltid velat flytta till arvika, och gå där. jag & kattis hade bestämt att flytta dit, och dela lägenhet. allt var i princip fixat, vi hade lägenhet och så, men idag ... fick vi reda på att arvika & eda låter bara dom som bor där får söka in först. det är inte rättvist! alla har rätt till utbildning, dom kan bara inte göra så. hoppas det verkligen blir ändrat, för jag vill inte flytta till karlstad.

pusshej,
/ nadia.


bild på vad jag hade på mej i fredags. orkar inte fixa någon bild på vad jag har på mej idag, för min system har inget batteri.

vit tröja - cubus
slitna jeans - bikbok
diadem med rosett - zarcillo
halsband i vitt guld - från iran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0