go'natt!

nu har jag bestämt vad jag ska ha på mej imorgon. :) hoppas det inte blir för varmt bara, får väl ta med mej ett par shorts ... måste fixa väskan inför imorgon och så ska jag innan jag lägger mej fixa en ansiktsmask, och ta någon huvudvärkstablett. har fått ett migrän anfall så hoppas det går över under natten. inget får förstöra första dan i skolan, hehe. ;)
måste åka buss på morgonen nu igen. förut åkte jag alltid med mamma eller pappa, men nu så måste jag ta bussen. det = vakna tidigare. usch, det betyder att jag måste lägga mej tidigare också. men men, detta läsåret ska jag inte slarva med att lägga mej tidigt, som ifjol. det var inte bra ...

dessutom såg jag nu att jag haft över 100 läsare idag! lite besökare för många, men tanke på att jag inte skrivit blogg så länge blev jag överraskad.  jaja, kul att det finns några som läser den i alla fall. :)

go'natt på er. ♥
/ nadia.


ansiktsmasken jag ska prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0