en ny blogg!

nu har jag varit såpass modig som skaffat blogg! trodde inte att det skulle hända, men hade tråkigt imorse så jag tänkte, varför inte? monroeville var ju ändå ledigt så jag är glad. :)
tänker skriva rent här, och inte skriva "slarvigt". eftersom jag själv stör mej på slarvig skrivning på en blogg så ska jag inte slarva själv.  bloggen är väldigt ful nu, men ska försöka fixa den lite senare. har faktisk klara göra en hemsida med massa koder så det borde inte vara så svårt.
nyss ätit frukost med familjen, brorssan är här en snabbis och hälsar på. kanske ska åka med honom till töcksfors sen, men det bror på. emma har inte hört av sej och om hon inte gör det snart så vet jag inte vad jag ska göra. :o

pusshej, uppdaterar sen! <3
/ nadia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0