dålig uppdatering + converse.

japp, har varit dålig på att uppdatera. jag vet ... men skrev ett inlägg här om dagen, men det gick inte att publicera konstigt nog. men men, har i alla fall vänt på dygnet nu och det käns väldigt bra! :) vill du veta mer så kolla min bilddagbok (länk finns till höger).
imorgon ska jag till karlstad med mamma då. det ska bli kul. :) vi ska gå på bio, shoppa nya höstkläder och så. och såklart lite skolgrejer. idag beställde jag en ny kalender förresten! det var jättekul, man designade den helt själv. på framsidan är det en bild jag tagit, så den är verkligen personlig. ska bli kul o se hur den blir irl. ingen aning om hur kalendern är inuti, osv. får hoppas på att det blir bra, för den var väldigt dyr. iaf för en kalender, men det är en liten grej jag unnar mej över. :)

funderar på att köpa nya converse också ... har redan fyra par, men det behövs ett par till. man kan inte få nog av dom! om jag inte har converse på fötterna får jag ångest. seriöst, gått i converse i snart fyra år och det har blivit ett beroende, haha. men kan byta av ibland med vans. 

är jätte trött, gick upp klockan fem idag. så jag ska nog dra och försöka sova nu. måste vakna tidigt imorrn så att vi hinner något nere i karlstad. ^^

pusshej,
/ nadia.

bild jag tog idag. ett tips, lek med exponeringen! hög som låg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0